31 бер. 2014 р.

Про те, як У. Еко був у Стамбулі, а я не скурала зустрічі



16.04.2013 *стара заміточка, але нужна*

Умберто Еко був в Стамбулі. 2 дні. Знали всі - від Італійського консульства до останнього студента універа. Всі крім мене. 

Взнала я 5 квітня. Рівно за годину до зустрічі. Впала в міні істерику, поки Хем не викликав таксі і ми не знялися до того університету. 

Охорона делікатно і 4 рази (!) попросила нас успокоїтися, бо місць нема навіть стоячих. І шо ті запрошення були роздані-розпродані ще в січні. І нє, Орхан Памук - який був там же і проводив дискусію з Еко - мене не помнить (то й не дивно, бо він мене і не мусить помнити, я безбожно брехунькала охороні шо ми з ним за панібрата).

Не побачила я Умберто Еко.
Цього разу.
Але ви ж знаєте вперту українську мене.
Єщьо нє вєчєр.

Немає коментарів:

Дописати коментар